Palautus-/vaihtoprosessi

Jos haluat palauttaa tuotteen, korjauttaa sen tai vaihtaa sen, toimi näin:

  1. Voit ottaa yhteyttä kauppiaaseen refurbed-asiakastilisi kautta valitsemalla tilauksesi ja napsauttamalla "Luo uusi tiedustelu". Ilmoita palautuksen syy, jotta tiedustelusi voidaan käsitellä mahdollisimman nopeasti. Jos tarvitset apua tai sinulla on kysyttävää, refurbedin asiakaspalvelutiimillä on myös pääsy kaikkeen viestintään sinun ja toimittajan välillä, joten voit luonnollisesi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tilisi kautta ja saada apua nopeasi ja luotettavasti.

  2. Kauppias lähettää sinulle sähköpostitse palautusetiketin, jota käyttäen voit lähettää palautuksesi maksutta. Huomaa, että palautus tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä etiketin vastaanottamisesta.

    1. Varmista ennen tuotteen lähettämistä, että olet varmuuskopioinut kaikki henkilökohtaiset tiedot laitteesta haluamallasi tavalla. Palauta sitten laite tehdasasetuksiin ja (Applen laitteiden osalta) katkaise yhteys iCloudiin.

    2. Tulosta palautusetiketti.

    3. Pakkaa tuote oikein ja turvallisesti. Jos alkuperäinen pakkaus ei ole enää saatavilla, käytä sen sijaan tukevaa ja ammattimaista pakkausta (esim. pahvilaatikkoa ja riittävää määrää pakkausmateriaalia; pehmustettua kirjekuorta ei katsota tukevaksi pakkaukseksi).

    4. Kiinnitä palautusetiketti pakettiin ja vie paketti kuljetuspalvelun vastaanottopisteeseen. Kuljetuspalvelun nimi on merkitty palautusetikettiin.

    5. Jätä paketti vastaanottopisteeseen, ja pakettipalvelu kuljettaa sen ilmaiseksi kauppiaalle.

    6. Laita muistiin seurantanumero, jotta voit seurata lähetystä.

    Tärkeää: Voit lähettää palautuksesi maksutta vain käyttämällä palautusetikettiä.

  3. Laite toimitetaan kauppiaalle.

    1. Kauppiaan tekninen asiantuntija tarkastaa jokaisen palautetun laitteen. Kun kauppias on hyväksynyt palautuksen, myönnetään hyvitys. Takaisinmaksu tulee tehdä 14 päivän sisällä siitä, kun olet saanut ilmoituksen sopimuksen peruuttamisesta.

    2. Jos olet pyytänyt vaihtoa tai korjausta, kauppias tarkistaa palautetun laitteen. Sen jälkeen kauppias selvittää, onko vaihtolaite saatavilla tai onko korjaaminen mahdollista. Jos ei ole, saat rahasi takaisin. Jos 30 päivän kokeilujakso on jo kulunut umpeen, sinulle palautetaan laitteen senhetkinen arvo. Jos korjaus on mahdollinen, siinä voi kestää 2–7 työpäivää.

    Tärkeää: Kauppias voi palauttaa rahasi tai lähettää sinulle korvaavan laitteen vasta, kun vanha/viallinen laite on saapunut kauppiaalle! Tämä on välttämätöntä, koska kauppiaan on varmistettava, että palautettu laite on sama kuin alkuperäinen.

  4. Kun kauppias on saanut laitteen tarkastettua ja/tai korjattua – pyynnöstä/lopputuloksesta riippuen – tämä suorittaa hyvityksen/vaihdon tai palauttaa korjatun laitteen sinulle takaisin.

Huipputuotteemme

Liity ensimmäistä kertaa uutiskirjeen tilaajaksi ja säästä 10 €!

Älä missaa enää yhtäkään tarjousta.

Lisätietoja henkilötietojen käytöstä löydät tietosuojaselosteestamme.